tisdag 1 november 2011

Dagens träningspass: Suck

Idag kändes det inget vidare, hade mest lust att lägga mig i sängen och skita i träning. Känner mig helt ur gängorna och att magen känns större än någonsin känns heller inte speciellt kul. Egentligen hade jag tänkt komma ut på en löptur på lunchen, men jag hade värsta dippen just då, så det blev inget.

Jag fick ta mig ordentligt i kragen när jag kom hem och har nu genomfört ett något motvilligt pass.

Uppvärmning, KB swing 12 kg - 4x25 st

2 varv av följande:
Armhävningar - 10 tå, 10 tå
Squat (bara kroppsvikt) - 10, 10
Assisted chin-ups 4+3 neg, 6 + 2 neg.
Planka, sidplanka hö, sidplanka vä - 30 sek x 3
KB Clean + squat + press 12kg - 10, 10
KB swing 12 kg - 20, -
KB row 12 kg hö - 10, 10
KB row 12 kg vä - 10, 10

Som avslutning gjorde jag fler av följande övningar:
Armhävningar - 10 st knä triceps, 6 st vanliga tå
Squat - 10 st
Assisted chinups - 3 + 2 neg

Känner mig, trots träningspass, rätt så låg, kanske något bättre. Min handled gör rätt ont idag, och den tycker chins och armhävningar är rätt svåra övningar. Idag har det gått 11 månader sedan armbrottet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar