onsdag 12 oktober 2011

Dagens träningspass: Svett!

Dagens träningspass som fick mig att bada i svett och darra i armarna bra länge efter passet.

Uppvärmning: Kettlebell swings 8 kg. 5x25

Cirkel; 3 upprepningar av följande:
Romerska ringar-squat - 10 (öva på att gå riktigt djupt)
Snatch KB 8 kg - 10 hö, 10 vä
Assisted Pullups 5st (2 fitness tubes, blev 3 + 2 neg, 3 + 2 neg, 3 + 2 neg)
Planka (vanlig, hö sida, vä sida) - 3x30
Reverse push-ups med romerska ringar - 10
Kettlebell swing 8 kb. dubbel, singel hö, singel vä - 3x10
Goblet squat KB 20 kg - 10
Kettlebell row 8 kg, hö, vä - 2x10

Jag säger bara ojojoj, vilket pass. Otroligt kul, men otroligt jobbigt. Efter andra rundan visste jag inte hur jag skulle orka den sista rundan. Det gick, och vad nöjd jag kände mig när jag klarat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar